У S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля можна знайти чимало пригод на свою голову. І їхнє розмаїття дуже добре ілюструють тутешні досягнення.
S.T.A.L.K.E.R. 2 загалом має 58 досягнень. 27 із них є сюжетними і розрахованими на кілька проходжень, бо крім чотирьох основних кінцівок, охоплюють ще кілька ключових виборів у ході кампанії.
Важливо: досягнень за рівні складності в грі нема. Тож можете без остраху проходити S.T.A.L.K.E.R. 2 як вам зручно — на 100% ачівок це ніяк не вплине.
А от решта — це як цілком стандартні ачівки для ігор такого формату (відкрити всю мапу, знайти всі артефакти, вбити всіх мутантів, зробити багато пострілів у голову, зачистити ворожий табір, не здійнявши тривоги тощо), так і неминучі результати сталкерівських буднів (доєднатися до посиденьок біля вогнища, поламати геть усе своє спорядження, зазнати на собі всі негативні ефекти в грі тощо.
Деякі ачівки — це ненав’язливий заклик до своєрідних розваг у Зоні, які чимало гравців могли би проґавити. Наприклад, закинути в аномалію щось живе… або не дуже.
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 не церемоняться з гравцями — вмирати ви будете часто, а набоїв часто не вистачатиме, тож особливо сильну чи рідкісну зброю доведеться застосовувати обережно й ощадливо. Хоча для деяких ачівок усе ж потрібно буде трохи марнотратства.
Є також кілька випробувань вашої бойової майстерності. З ножем піти на ворога в екзоскелеті, підірвати гранату в польоті, влучити в голову 5 разів за 10 секунд або з відстані 75 метрів, не використовуючи приціл. Однак усе це затьмарює досягнення, де вам треба вбити ворога крізь укриття пострілом у голову… у стані сп’яніння.
Щойно виб’єте цю ачівку, відразу біжіть хизуватися в соцмережах. Можете й нам показати. Незважаючи на опис досягнення, ми повіримо.
А ось досягнення «Стрибунець» потребуватиме значно менше спроб на розблокування. Щоправда, для цього вам доведеться ретельно оглядати Зону в пошуках місця для стрибка. Дамо підказку: для цієї ачівки вам буде необхідна деяка аномалія ;)
Повний перелік несюжетних досягнень S.T.A.L.K.E.R. 2 виглядає так:
Все цікавніше й цікавніше
Зібрати всі артефакти. А як щодо архіартефактів?
Збирач див
Зібрати всі артефакти. А як щодо архіартефактів?
Флешка-рояль
Зібрано всі флешки з прокачками зброї й спорядження.
Стрибунець
Вдалий стрибок з 30-метрової висоти. Без парашута.
Маєш — не цінуєш…
Повна поламка амуніції. Не забувай час від часу навідуватись до техніка.
Бляшанка
Вбити ворога в екзоскелеті ножем. Епічне протистояння.
Ловиш на льоту
Підірвати гранату в польоті, вистреливши в неї. Тобі просто подобається, як воно горить, так?
Біжи, сталкере, біжи
Оце так дав від Химери драпака!
Під чотири вітри
Відкрити всю мапу. Мало хто знає Зону настільки добре.
Щоби руки не тремтіли
Вбити ворога крізь укриття, пострілом у голову, під ефектом сп’яніння. Все одно ніхто не повірить.
Чужими руками
Добити загін, який щойно перебив інший загін. Перемога в Зоні — річ швидкоплинна.
Тактикульність!
Максимально покращити будь-яку зброю. Десь у Зоні технік змахнув сльозу гордості…
Хороший, поганий, злий
5 влучань у голову за 10 секунд. Технічне виконання.
Вітаємо в Зоні
Пролог завершено, та це далеко не кінець.
Відмичка
Заманити мутанта в аномалію. Підступно, але дієво.
Вільний стрілець
Вбити ворога пострілом у голову з 75 метрів. У приціл не підглядати!
Чортове колесо
Кинути труп в аномалію «Карусель». Розвага для тих, хто в дитинстві не покатався на колесі.
Найнебезпечніший хижак Зони
Вбити мутанта кожного виду. Скоро трофеї не буде куди повісити.
Бартер
Купити й продати на одну й ту ж суму — нічний жах Сидоровича.
Тринькало
Витрачено більше 1 000 000 купонів. Миклуха з Сидоровичем поб’ються за такого покупця!
БУМ!
Вбити 20 ворогів підривом оточення. І гранати цілі, і феєрверк що треба.
Контрольний в голову
Вбити 100 ворогів пострілом у голову. Щоб напевне…
Добраніч, малята
Здійснити 20 прихованих убивств. Зона любить тишу.
Бачу ціль, не бачу перешкод
Вбити 50 ворогів крізь укриття. Не буває в Зоні безпечних місць.
Справа техніки
Перше покращення спорядження. І навряд чи останнє.
Бінго
Відчути ефекти кровотечі, сну, голоду, сп’яніння, радіації та псі. Так собі враження.
На ходу
Хліб і ковбаса — найпопулярніший рецепт бутербродів у Зоні.
Потравити теревені
Приєднатися до сталкерських посиденьок біля ватри.
Тишком-нишком
Вбити весь табір до оголошення тривоги. Вони й допетрати не встигли!
Індивідуальний підхід
Один бій і четверо противників, убитих із різної зброї. Десь пищить від захвату Мавка!
Порвало на шмаття
Вбити тушкана з гранатомета. В кращих традиціях «Долгу».
Стосовно прихованих досягнень, то їх негоже було б оминати увагою. Але нагадуємо:
Далі вас чекають сюжетні спойлери
Гортати вниз тільки на власний страх і ризик
Впевнені? Ну дивіться.
Оце вже дійсно останнє попередження.
Вдалого полювання, сталкере
Покинути Малу Зону в пошуках Сканера.
Головний приз
Повернути вкрадений Сканер. Час дізнатись, чому він такий особливий.
Сканування завершено
Йшов по один сканер, а знайшов усі.
На повідці
Тепер експерименти проєкту «Повідець» нарешті завершені назавжди. Сподіваємось.
«Варті» похорону!
Врятувати життя бандиту й стати ворогом «Варти». Не шкодуєш?
Старі-добрі часи
Допомогти «Скадовську» повернути ім’я та законних власників.
Вогнехреща
Допомогти Заліссю пережити атаку «Моноліту». Новому поколінню сталкерів буде куди податись.
В яблучко
Три постріли в яблучко врятували сталкерам життя й обіграли бандита в його ж збоченій грі.
Сталкерська клепка
Придумати, як дістати деталі, не пробираючись на склад.
Твій хід
Знайдено унікальну зброю, зроблену на замовлення ватажка бандитів. Шах і мат!
Хранитель Прип’яті
Зустрітися з Дегтярьовим у Прип’яті. Найсуворішому місцю Зони — найсуворіший охоронець.
Грінку будеш?
Зустрітися зі Шрамом.
Жива легенда
Зустрітися зі Стрільцем. Як воно — поговорити з живою легендою?
Я бачу, у тебе багато питань
Зустрітися з представником С-Свідомості. Хіба Стрілець не покінчив із ними?
Один хибний крок
Сліпий я, але не бачиш ти.
Між рядків
Хто багато читає — той багато знає.
Кришталевий палац
Стати свідком руйнування храму науки.
Посланець Моноліту
Ти знаєш більше, ніж я, посланцю…
Лікарська таємниця
Таємницю Доктора нарешті розкрито.
На все воля Моноліту
Вбити Фауста.
В Зоні без змін
Вбити Коршунова.
Бідний Йорик
Убити Шрама.
Легенди не вмирають
Убити Стрільця.
Проєкт Y
Втілити початковий план Кайманова.
Чудесний світ новий!
Коршунов пожертвував собою, щоби людство мало майбутнє, вільне від сумнівів і Зони.
Завтра ніколи не настане
Шрам ліг до капсули, щоби звільнити Зону від темряви.
Вона ніколи не буде вільною
Стрілець ліг до капсули, щоб її захищати. Завжди.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!